Joanna has left Stepford https://blog.dnevnik.hr/drugopoluvrijeme

petak, 31.07.2015.

Ne znam, ali imam stav

U petom ili šestom razredu osnovne sam kao kandidat sudjelovala u izborima za neki oblik dječjeg parlamenta.
Ovo pišem jako ozbiljno jer sam te izbore doživjela krajnje ozbiljno.
Sastavila sam ono što sam smatrala važnim i bila sam si jako kul. Ta kulnost me brzo prošla jer su me izbori načinili luzerom (danas bi se to zvalo moralnim pobjednikom i sigurno bi dobila neku medaljicu).
Naime pristupila sam cijeloj priči previše ozbiljno i napisala ono što je doista ulazilo u moje ovlasti.

Dakle ništa spektakularno.

Jedan od protukandidata je djeci škole skraćenje nastavnog sata, manje sati u danu, dulje praznike, natkriveni stadion i ne znam ni ja više što, davno je bilo.
Djeca su oduševljeno pozdravila taj razvojni plan i tako je moja karijera završila prije nego je i počela. Ostali su mi upitnici tad iznad glave i nikako nisam shvaćala kako je moguće da oni misle da može to ispuniti.

Tek godinama kasnije sam zaključila da to ni odrasli ljudi ne pitaju tako da je ono pitanje od prije puno godina sasvim bespredmetno.
Epizoda mi je pala na pamet neki dan kad sam po tko zna koji put slušala izjave naše predsjednice koja je obećavala brda i doline bez suza, krvi i znoja. Možda kao gore spomenuto dijete svoje ovlasti i mjesto nije znala, a možda je računala da ih prosječan Hrvat ne zna. Da prosječan Hrvat želi čuti kako će uštedjeti bez da je to doista i moguće.

Ono presljenje u Visoku je metaforička konzerva crvi. Svima je jasno da ako crve izvadiš iz konzerve oni ne stanu u istu konzervu. Kolinda je htjela prkositi zakonima fizike (ili se samo zabaviti na račun prosječnog Hrvata) i ugurati crve u manju konzervu smještenu u slijepoj ulici.

Ok, narod je zbilja nevjerojatno glup.

Pozdravljam to što je fašizam zlo i čestitam njenoj obitelji koja se protiv fašizma borila. Mora da se djed partizan okreće u grobu kad vidi kako unuku nosi Bujica.

Narod je nevjerojatno glup.

Na stranu što vas svastike gledaju iz svakog kuta i sa svakog zida, to nije problem. To nije fašizam, to je tuga. Primitivna, neobrazovana, zatucana bijeda koja niti razumije niti može razumjeti išta.

Narod je nevjerojatno glup.

Ako bi kojim slučajem koja generacija i bila smijenjena, tko bi odlučio gdje se povlači crta? I zašto onda za ime Tarzanovo uzima savjetnike iz tih pregaženih generacija? Ako je ključan zadržaj pred formom zašto je svaki njen istup isključiva forma u kojoj se mlati prazna slama, a ne sadržava ama baš ništa? Zašto seli u zgradu u koju ne stane? Je li glupa/neupućena ili nas smatra glupima i neupućenima?

I ono što mi je najtužnije; da jedna državnica, predsjednica bilo koje zemlje na ovakav način razgovara s predsjednikom parlamenta. Zakonodovnog tijela zemlje. Jebiga. Narode glup si.


Filozofija "Ne znam, ali imam stav i čvrsto ga držim i "Možda i znam svirati klavir nisam nikad probao" mi osobno ne leži, ali to je moj problem, kad većini leži, a većina je odlučila da je većina uvijek u pravu.


Zbilja narode, glup si.

Oznake: (npr. ljetovanje, plaža

31.07.2015. u 21:13 • 3 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Opis bloga

polupokušaji nečega


Emajl:

electromagnetica184@gmail.com





đuls blog

Fabricka greska

Kise padaju, evo vec stoti dan
smisljam oblake kako da oteram
prizivam vraceve drevnih plemena
da zajedno sa njima otpevam
molitvu za sunce, makar neonsko
samo se bojim da ne pokleknem
i promuknem, na ivici sam snage

Ref.
Hvala na visku inspiracije
u mom gradu je glupo voziti skejt
ja sam fabricka greska generacije
dovoljno pametan, steta, previse slep
moji su drugovi biseri rasuti zauvek

Sanjam talase obalskih mirisa
i parce neba gde
gde je mesec uvek pun
mesto na kome vise necu biti usamljen
nikad niko nece moci da mi oduzme

Stvarno se bojim da se neko ne usudi
i pokusa da me probudi
da dirne prljavom rukom
u jedino sto je ostalo
pucacu u grudi