Joanna has left Stepford https://blog.dnevnik.hr/drugopoluvrijeme

subota, 29.01.2011.

Tipične budale

Kategorizacije su nužna stvar. Osobno volim kategorizacije, daju red i smisao u hrpi podataka i fin su način organiziranja svega. Ono što ne volim je kategorizacija po svojstvu koje ne daje dobru logičku uređenost.
Jedno od takvih svojstava je imanje (ili nemanje) vagine i penisa.
Što o čovjeku govori koje od dva navedena stanja ima?
U takvim situacijama se osjećam uvrijeđeno jer mi je netko rekao što sam. Tek me neki dan lupilo to, opet one moje kasnopaleće lampice. Bila sam u jednoj raspravi,, nešto sasvim bezvezno nešto i zatekla sam sebe kako se branim od toga što mi je netko rekao da sam žensko. I onda sam stala. I ispalila: ma jel,nemoj mi reći, a ja nisam znala. Ispada da te netko najbolje može uvrijediti da ti kaže kojeg si spola, nešto što je u slučaju većine ljudi očigledna stvar ispada dobar poligon za stavljanje nečeg do znanja, valjda je netko htio implicirati da imam neke karakterne mane. Oke jednom sam liku rekla da mu ne mogu dat kunu jer skupljam za promjenu spola. Zgranuto je pobjegao od mene:D

Neke stvari koje su pitanje marketinga, pr-a, reklama i inih gluposti koje jednostavno prolaze. Ne ljuti mene što je reklama prikazala ženu kao glupaču koja zna peglat kartice, a ne zna lijevo i desno ili ne daj bože je li kod Sinja ili Slunja, ili muškarca kao vegetativni oblik života koji samo treba da ga se spoji infuzijom na pivu i izloži svjetlosti tv-a.
To možda i je sprdnja. Kao i poziv jednog sportaša koji je uputio muškarcima da dođu gledati plivanje, a ženama da dođu gledati zgodne sportaše.
Možda je sprdnja.
Svojedobno sam gubila 2 sata života dnevno na terapije i tu i tamo se znalo zadesiti da dođem bez literature u mučionicu i iz dosade uzmem Cosmo ili Men's Health.
Bez uvrede svim eventualnim čitateljima, ali pobogu, tko to može čitati?
Možda je to sve orijentirano stereotipima jer tako bolje ide, a možda je tako iz čiste gluposti. Po mom skromnom sudu čitatelji Men's healtha nikako ne bi smjeli biti stariji od 20, jer mi je to zadnja dob u kojoj bi nekog to zanimalo, kao i Cosmo kojeg mahom čitaju cure u srednjoj školi, a kao pisan je za žene.


Da se ne bi reklo da sam rodno-pristrana idem kategorizirati abecednim redom.

Dakle: TIPIČNI MUŠKARCI


Tipičan muškarac je onaj iz reklame za pivo, ili onaj iz reklame za Nivea for men. Moje viđenje toga je nekako da je onaj iz reklame za pivo onaj kojeg moje dame imate kod kuće(ja bi takvog letvom ispizdila), a onaj kojeg želite je momak koji preferira Niveu. Jer kod kuće kako oni kažu imate debelog prasca koji zna samo za nogomet i pivo, libido mu je najčešće nepostojeć jer je većinu vremena u nogometnim zavjerama i cuga, osim u slučaju kad mu se diže na sve što hoda izuzev vas osobno.
Zato mu kupujete NIveu. Jer se nadate da će vaš prasac postati onaj fini gospodin. Pa fuj! Ne tražim muškarce da se brane, tražim moje dame da stanete iza svojih životnih ili usputnih izabranika i kažete ON NIJE DRELE!


Nikad nisam bila s pivopijom, nikad nisam bila s nekim ludim obožavateljem sporta, neki su se bavili sportom, ali ni jedan nije padao u trans zbog nogometne utakmice, nikad nisam bila s prljavcem, svi su hvala na pitanju bili vrlo uredni.
Slušala sam hladno pivo, ali nikad nisam bila s junakom iz njihovih pjesma ili ne daj bože nekim nalik na članove benda osobno.
Pošto je većina mog društva što zbog faxa što zbog nekih osobnih slaganja ili ne slaganja muška osjećam se dužno reći da moji kolege/prijatelji nisu filteri za zrak koji se hrane pivom, napajaju svjetlom tv-a i generiraju isključivo sexualno vezane primjedbe.
Svinje podjednako mogu biti muškarci i žene. Nema ekskluzive.


TIPIČNE ŽENE


Tko su tipične žene? Također imamo dvije skupine. One mogu biti frustrirane i nadrkane (što se jasno događa prelaskom 30.godine) ili opet one iz reklame za Niveu ili Schaumu (to su jasno dragi muškarci one koje želite, a nemate).

Tipična žena je ona koja se ne zna snaći u vlastitom gradu, valjda jer joj je pažnju dok je išla kući odvuklo nešto šljokičasto ili su vrapci pojeli mrvice koje je putem bacala.
Ono šljokičasto što joj je odvuklo pažnju je po logici stvari kupila karticom otišavši u minus, a gdje drugdje. U minus je otišla na tuđem računu. Jasno, ona je tipična žena.
Njoj treba 2 sata da se spremi za kavu, ona ne zna što bi obukla i kako bi se našminkala, 7ormara joj nije dosta zato je i zalutala šljokičastim tragom.
Prezirem instituciju malih ženskih razgovora. Što znači uopće mali ženski razgovor??
Pa nismo maloumne barem u većem postotku! Što to molim vas treba značiti? Kad se 5 žena nađe na kavi da je jedino o čemu mogu pričati šminka i odjeća? Sva sreća pa na tvu imam samo ovih par naših jednih programa pa ni ne dolazim u iskušenje više gledati ta stereotipna sranja.
Postoje i one koje kvocaju jer se on zabavljao večeras s društvom pa došao kasno kući, ili one kojima smeta što ju danas nije nazvao 4 puta prijepodne, mora da ju vara. One koje bi da se frajer trudi, ali ne previše, koje bi da ju voli, ali da nije patetičan, da je ljubomoran, ali kad njoj paše. Uglavnom imam dojam da dame iz tih priča ne znaju bi li piškile ili kakile kako se to već kaže:D Od ovog se žene ne moraju braniti. Nego svaki dečko/muž/free lancer može reći:Žene nisu kokoši.

I gdje se osobno nalazim?
Kao tipično nesvrstano dijete generacije y, može i neke druge for that matter, nije važno. Nosim švicarski nožić u torbi, jer mi treba šarafciger, nemam maskaru, ne posjedujem ruž, imam kosu do pola leđa i frizuru ko curica, haljine nosim samo ako su dovoljno šarene da ljudima slabije tolerancije izazivaju epileptički napad, štikle nemam iz osobnih razloga, osnovni je to da se ionako znam zgrbit pol metra iznad većine ljudi:) na vlastitu promociju sam došla u martama, na faxu su mi kopali po torbi i pronašli WD-40, vozim montić u suknji. Mislim da sam prilično solidno žensko kad ne pijem. Problem u toj priči je što sam puno popila dosad:) stjecajem okolnosti sam shvatila da djevojka koja nosi rakiju sa sobom ne odaje dojam dame:D Volim kompove i gadgete, volim knjige i crtanje i praviti nakit.Makar ga sama ne nosim često. i volim sport. Ne znam živjeti bez sporta. Ponosna sam na ljude u mom životu jer su u većem broju iznad tih glupih generaliziranja.

Jednom sam negdje namještala nekom net pa je netko drugi prokomentirao nešto kao:ne bi ja dao da mi cura neka spaja kablove. Ispalila sam jedino očigledno:osim ako iz nekog razloga ne konfigurira router penisom ne razumijem zašto to ne bi ja mogla napraviti.


Što na kraju zaključiti? Zbilja ne znam. Kad ne budem znala naći put bez navigacije, kad se budem spremala 3 sata za kavu, kad budem plaću dala na krpice umjesto na put, kad budem kokodakala nekom što je izašao van s društvom jednom u 2 mjeseca umjesto da je sa mnom gledao tv, neću se smatrati tipičnom ženom nego mulcem. Ili mulom.



Dodatak za one pristigle s portala Zadovoljna.hr:tekst je stavljen u krivi kontekst i uvod apsolutno ne odgovara poanti napisanog. Ako ste si dali truda i pročitali tekst do kraja jasno vam je da mu nikako nije mjesto tamo gdje ste do njega došli, i ovim putem bi portalu htjela zahvaliti na medijskom prostoru i zamoliti da mi ga na ovaj način više ne pružaju. Gaf je usporediv s onim Ronalda Reagana koji je za temu svoje kampanje htio uzeti Springsteenovu Born in the USA...ako nekom nije jasno zašto ta pjesma nije baš jako bistar izbor preporučam da poslušate:Born in the USA
zvuči malo pretencionzno, ali u načelu je riječ o tome da je Reagan čuo samo refren, ne i poruku pjesme, ista je promakla i uredništvu portala Zadovoljna.hr

Lijep pozdrav ovim potezom nezadovoljna Elektronegativka

29.01.2011. u 10:00 • 30 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Opis bloga

polupokušaji nečega


Emajl:

electromagnetica184@gmail.com





đuls blog

Fabricka greska

Kise padaju, evo vec stoti dan
smisljam oblake kako da oteram
prizivam vraceve drevnih plemena
da zajedno sa njima otpevam
molitvu za sunce, makar neonsko
samo se bojim da ne pokleknem
i promuknem, na ivici sam snage

Ref.
Hvala na visku inspiracije
u mom gradu je glupo voziti skejt
ja sam fabricka greska generacije
dovoljno pametan, steta, previse slep
moji su drugovi biseri rasuti zauvek

Sanjam talase obalskih mirisa
i parce neba gde
gde je mesec uvek pun
mesto na kome vise necu biti usamljen
nikad niko nece moci da mi oduzme

Stvarno se bojim da se neko ne usudi
i pokusa da me probudi
da dirne prljavom rukom
u jedino sto je ostalo
pucacu u grudi